yeah juppi jajjamenssan

Gick o la mig kl 5, vaknade 11, var vid halv liv till kl 3, sov till cirkus 5, gick o handlade, har diskat, stekt fisk , shakat, varit "glad", o kollat på nip/tuck, säsongstart. Den serien måste ju få priser. Den är ju helt sjuk. Ena stunden är  man äcklad, eller arg, o plötsligt är man berörd på ett positivt sätt. Crazy.

Timo Räisänens With a mask on är ju det vackraste på länge. Gud vad jag älskar munspelet.
Jag vill ha ett par Lacoste skor i vår. Eller kanske ett par gula Björn Borg skor. "Det är svårt med skor" Läs grisen i säcken.

Då var det dags för en ny vecka. Med mera dans. Ska verkligen försöka lägga mig innan tolvslaget den här veckan. Också fixa med min cykel. Möjligtvis mejla min hyresvärd om det. Ifall jag kanske inte behöver jobba med den. Tro det eller ej, men jag kan faktiskt laga cyklar. Det hela handlar ju givetvis om att få ändan ur vagnen.

Jag är så nöjd med det jag köpt till Älsklingen. Hoppas att han tycker om det. O att det passar.

Nu e det jobbigt, 2 veckor kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0