you can stand under my umbrella

n u har Du åkt. Jag vet att jag är en idiot, o ibland är du också en idiot. samtidigt som vi är olika.
Men du har de vackraste ögonen jag sett. Att vakna varm med dina armar omkring mig e det bästa.

Det blev ingen tacopaj eller nåt mos. Kanske skickar jag det via post.. "Se goddag då" vilken överraskning.

Shoppat har jag gjort o precis som mange, talat ut. det kan iofs bli många frågor imorgon. som vanligt har jag lyckats blivit bjuden på 2 fester i 2 olika kompisläger.
fast i det här fallet e jag mer sugen på att ta en öl o snacka minnen än att shaka ass på palace. bo har ju erbjudit vodka drinkning ur flaskan runt hörnet, en klassiker från vår fina gymnasiumtid.

mkt möjligt att jag älskar min nya mobil, men jag älskar dig mer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0