ett litet mail damp ner

Hej,


Jag såg dina bilder du har på nätet och vill ge dig ett förslag. Jag arbetar med att frilansfotografera utvikningsbilder som används
på Internet och i vissa fall även tidningar. Bilderna kommer främst användas utanför Sverige med USA som målmarknad, på bilderna poserar
du själv i allt fråns sexiga kläder till naket. Givetvis får du betalt för din insats som modell.


Anledningen till att jag kontaktar just dig är att jag tror att du skulle fungera riktigt bra på dessa bilder!


Om du är intresserad kan du anmäla dig direkt på http://www.modellfotograf.com/ där du även kan läsa mer om detta!


Mvh,

Daniel

aaah...  jag gillar att sidan vill ha bilder med erotisk karaktär. man kan inte göra annat än att skratta åt det.

Kommentarer
Postat av: Bella

Hahaha! Roooligt



..så nu vet du att jag också är här. kram!

2008-07-06 @ 22:46:46
URL: http://seventh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0