Kristian Luuk du är min hero

o även idol. När han kom igång där i dansen, var han så innerlig. Blundade. O det var verkligen jättefint när de båda låg där på golvet.
Nåt som inte är lika fint, är att mitt marsvin Richy, den sista från vår kull, snart kommer dö!
O jag var djurvakt igår. Ständigt rädd.
Katterna var galna, sprang runt o hoppade hejvilt. Medan Richy bara låg där med blöta ögon. Mina ögon var oxå blöta.
Ugly Betty, e ju grymt bra. Nu förstår jag varför mamma inte är mottaglig när man ringer henne, när hon kollar på det.

Jag vill ligga på en grön äng med dig. Lätt vindbrus. Du o jag. Väldigt nära varann.

Nu ska jag snart åka hem till gotland. Men upptäckte nyss i min hello kitty kalender att jag ska till sthlm nu på torsdag. Oj oj, O snart är det påsk. Så då är man tillbaks hos nära o kära.


Puss


P.s jag hittar inte mina påskelefanter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0