så formidabelt påtagligt

att min Marre ska nu lämna ön, skolan o mig.  Lördag, utgång, med typ alla gamla goa. Jeppes gäng, vårt gäng o klassen.
Kändes sorgligt, när jag igår kväll (torsdag) skulle gå hem från vårt fik på vårt stammisställe creppan, en liten tår kröp fram när jag skulle krama marre hejdå. Iofs ska hon med imorgon till skolan o säga hejdå. Jag ska nog inte gå på baletten.. anledningen till att jag är uppe är att det fortfarande gör ont i min rygg. Kan ha med Caprioli att göra, många andra har ont, så det e inte bara jag.

Jag är ju helt förälskad i Gossip Girl. Skins. Fast Gossip Girl har en annan klatch.

Nu ska jag nanna kudde.

Puss

I could stay awake just to hear you breathing,
Watch you smile while you are sleeping,
While you're far away and dreaming,
I could spend my life in this sweet surrender,
I could stay lost in this moment forever,
When every moment spent with you is a moment I treasure

Kommentarer
Postat av: marre

nemen gumman , jag saknar faktiskt er, ska försöka komma tillbaka och hälsa på snart , va fint du har skrivit, jag blir ju lite rörd pusss

2008-04-07 @ 18:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0