((They all want a piece of me))

Jag ska alldeles strax förbereda mig för sängen och försöka sova. De senaste 6 nätterna har varit väldigt svåra. Inte på nåt deppigt sätt, det har helt enkelt varit svårt att sova. Det är ju väldigt lätt hänt att man fastnar vid msn och youtube. So here we go again. Försök nr 7. Ljuvligt.
På tal om ljuvligt; Visby bjöd på riktigt fint väder i form av en en stor dusch regn och motvind. Jag ser inte fram emot vintern som lär bli hård om jag har tolkat rönnbären rätt.
Mer blogg blir det framöver när jag fått sova ordentligt. Så kanske på lördag.
En uppdatering från sist; jag har varit hemma i Katrineholm, jag är med i 3 skolprojekt som jag leder själv eller med partner, jag har fixat biljetter till Svansjön som vi ska se 19 februari och jag har äntligen städat.
Sen att jag råkade hetsa upp mig och bli jäkligt sur idag resulterade i att jag gled ner i en split o sen rullade över mig själv så att säga.
Spännande.
Kan britney så kan jag!

Godnatt.
♣♥♦ Love IILouise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0