In Sthlm

Hänger på Kansliet med min syster och hennes FUF:are, efter att ha tagit två öl med min fina stasia o lite rar middag.
Tydligen ska jag inte behöva gå ner mer i vikt o storlek.. äsch äsch.
Nu är det timmar kvar.
Dagen har varit stressig då jag missade när klockan ringde eller om den inte alls gjorde det helt enkelt som det var meningen kl kvart i sju. Jag vaknade tjugo över åtta och stressade iväg till balettklass och uppträdande får våra fina Service Katrin som efter 12:årig tjänst avgår. Tråkigt. Hon känner ju farmor och farfar. Så då klämde vi att ett adagio av Kajsa, format av mig.
Fick hämta min packning på lunchen, glömde kalendern, klämde väska o försökte vara fräsch. Jag vet ju fortfarande inte vad jag ska ha på mig imorgon, eller ja, senare idag. När jag kommer hem till Katrineholm, till söta mor, så ska jag lite lätt oförberett skicka iväg en jobbansökan. Alltid sen till allt. Sån e jag.
Peppar peppar ta i trä.
Det lagas bullar o paj här. Mums mums innan kvällsdags.

Om några timmar lär det bli spännande.

♣♥♦ Love IILouise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0