Så jävla bra!

B: Vad har du gjort?
G: Vad ser det ut som? Gjort illa mig i foten.
Vill du vara så vänlig och flytta på dig lite? Du kanske ser att jag har svårt att gå?
B: Vad är det som har hänt?
G: Jag har trampat snett.
B: När hände det?
G: 21.30 igår kväll. Sen dess har jag suttit på den där jävla akutmottagningen! SATAN!
Det är skrikande psykfall, mosade jävla fyllon, uppskurna pundare o fan och hans moster, och varenda jävel ska ha förtur. Före mig!! (släpper kryckor)
Vad är det för jävla sjukvårdssystem??
B: (tar sig för ansiktet och suckar lätt)
G: Fan. Nästan 13 timmar tog det att få den här skiten röntgat o kasta på det här jävla paketet. Så fick jag vänta 2 timmar till för att nån jävla överläkare var ute på sin fjolltur på.. på.. golfbanan och inte kunde skicka ut ett jävla.. he..nääää!

Beck & Gunvald i en fin konversation.

♣♥♦ Love ((Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0