Keep breathing

Det är intressant att jag oftast bloggar när jag kollar på The Hills. Ja avsnitten går ju om ännu en gång så då kan man ju slötitta, äta en nutrilett o hälla i mig kaffe.
Fan vad ansträngande det är att försöka hitta ett jobb. Hatar att ha varit en glidare.
Du som behöver mig kan ju betala mig varje dag mellan 16 till sent.

Man märker tydligt att man haft lov. En växande mage och och ett mindre energigivande.
Men på coop är det extrapris på nutrilett, 2 paket för 49 kr. Bara att köpa på sig ett lager, fixa tillbaks matdiciplin o få i ordning på träningen.
Alltid efter The Hills vill jag vara kreativ. Det är nog en fördel om jag är kreativ på städ planet då jag får finbesök imorgon kväll.
Men herregud, vad hade de för klädsmak i första säsongen. Visst alla19- 20:åringar, har kanske inte så grym koll men om man är mode intresserad som Lauren och kommer från en förmögen familj så borde det väl inte vara så svårt. Men jag har märkt efter många studier att modet i Usa verkar vara lite slött för ungdomarna. Jeans o t-shirt. Uuusch. Hemska tanke att klä sig så. I gårdagens avsnitt när Lauren skulle lämna en klänning så hade hon nåt intressant blommigt som överdel, uppvikta jeans o högklackat. Weird combo. Man kan knappast skylla på årtiondet. Inspiration noll?!
Tack gode gud att hon är mer klädvan nu.
Tack gode gud för klädstylisten för Gossip Girl.  Min vardagsgarderob skulle gärna få se ut som deras. Jag har totalt missat de nya avsnitten. När är dom?

En del människor går rakt i in i hjärtat på mig. Utan att de vet om det.
Ibland påverkar det mig på ett dåligt sätt, ibland på ett positivt sätt som påverkar min väg i livet.
Människor som jag aldrig kommer och glömma.
En av de människorna är du Herr M.
Du är viktig för mig och jag vill att du ska må bra. För det är du verkligen värd.

I 3 timmar har jag tänkt.. att nu är det dags för lite julmusik. Om nu butikerna börjat med försäljning av julbelysning, ja det är ju mer än 1 månad kvar tills man plockar fram grejerna, så kan jag väl lika gärna börja nu. Jag älskar julmusik. Frågan är om jag är mer nörd på melodifestivalen/eurovision song contest än julmusik men intresset är nog lika stort när det gäller konsumionen av dem.

Jag fick precis ett erbjudande av en manlig bekant att om 2 veckor när han kommer till Gotland för ett möte med hans jobb för Svenska spel, så vill han att jag ska låtsas vara hans flickvän och tillika arbetskollega. Haha. Påminner mig starkt om min storslagna insats 1 april för många år sen när jag gick andra året på gymnasiumet. Jag skulle i ett första april skämt  låtsas vara en flickvän till en tjej. Där snackar vi om att ställa upp. Då jag knappt kände tjejen som jag skulle låtsas vara tillsammans med. En klasskamrats tjejkompis som skulle lura en gemensam vän om att hon blivit kär. Att det var en tjej det handlade om fick vännen veta på plats. Så där satt jag på Mac Donalds och höll en relativt okänd tjejs hand och gullade rätt så öppet med henne.
Vilken merit.

Nä nu ska det dansas o styrketränas innan jag drar lite lätt akut till Coop.

♣♥♦ Love IILouise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0