Inofficiellt Officiellt

I och med en försovning, vilket jag blev arg på, eftersom att det knappt brukar hända när jag verkligen känner för att gå till skolan. Men min kropp sa väl antagligen nej efter att ha,  i ca 3 nätter,  gått och lagt mig sent. Dessutom var gårdagens balettlektion intensiv både för lärare och elever. Alla var trötta efteråt. Så tänkte jag nu uppdatera min blogg. Lovely.
Det går inte så bra med mitt dagboksskrivande, det händer mer här än där.
Tänkte i stort sett meddela att nu börjar nedräkningen.
4 dagar kvar.
Men innan dess ska det bli kul att träffa Stasia igen. Och så var det längesen jag träffade min familj. Min mor var i för sig här på medeltidsveckan, men även det är länge sen. Jag har inte så mycket inplanerat på mitt lov, det är ju egentligen ingen annan som har lov då. Jag ska designa ett familjesmycke av pappas gamla guldsmycken som vi ska smälta ner o sen så ska jag komma in med min konstnärliga kreativitet och mitt estetiska öga.

Sista veckan
Måndag; Redovisa om Rudolf Steiner. Ringa mor om releasefesten.  tvätta en stor hög tvättt. Ringa Carro och kolla festintresset. Gå på kalas.
Tisdag; Jobba på Sthlms-paketet med Pillan. Gå på genrepet av en teaterföreställning. Leta upp min mobilgaranti.
Köpa toarullar. Skriva 2 inlämningsuppgifter, den ena om inlärning och den andra om närvaro.
Onsdag; Heldag med Maud. Börja packa. Dra förbi expert eller ta det på torsdag.
Torsdag; Packa!!!!
Fredag; Dansa för vår fina Katrin som slutar på skolan (hon jobbar på expeditionen).  Redovisa inspiration o kreativivtet källa. Färja i 3 fina timmar. Öl med Stasia. Antagligen en övernattning på Kansliet med min syster.
Lördag; Åka hem till Katrineholm. Krama mysiga mamma. Ha klädångest. Bli massa nervös. Åka till Norrköping. Förfesta. Dra till Palace. Träffa den finaste av dom alla, den hetaste, den trevligaste, den sötaste. Min norrländske prins. Shaka ass med Carro. Pussas.
Söndag; Vakna gott. Umgås. Åka hem till lilla Katrineholm igen. Låta höstlovet börja.

Det visade sig igår att min brors bands releasefest är framflyttad till 8 november och inte nu på lördag. Jag hade ju tänkt försöka att kompromissa Jonas/Carro med becky sharp i Katrineholm. Men tack gode gud, vilket jag sa innan jag somnade igår, så löste det sig. En vågen på den. ..´´´´´´´´´´...
Tänkte klämma av lite piruetter innan jag skamsen pallrar mig iväg till skolan. Inte lätt när det är svårt.
Redovisningen gick superbra enligt min lärare och hon fick intrycket av en lugn Louise. Iså fall var inte Dojjan lugn. Dessutom gillade de min galna övning som jag trodde skulle skita sig totalt för att den inte är som nåt annat tidigare.
Så jag får väl vara mer än nöjd.
Förutom att det sket sig idag.
3 timmars lunch så då kan jag passa på att arbeta lite.
Guuuud vilket tråkigt inlägg.
Men jag är glaaaaaad för vår skull.

♣♥♦ Love IILouise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0