Vooouuuliboooliiiii!

Jahopp här sitter jag på Siemens av alla ställen.
Finspång is so jäkla metro.
Min prins bjuder på sight seeing, upphetsande gasturbiner som jag fortfarande inte fattar vad det är och nåt intressant möte om nåt intressant. Känns som att vara tillbaks i skolbänken. På Ingmars historielektioner eller något lågmälde Östens, naturlektion om alla olika stenar som finns.
Massa massa massa män. Och några få rynkiga damer. Och så lilla jag. Enligt min prins hade det varit passande om jag hade haft på mig blåkläder istället för att visa mina snygga spiror!
Man får inte pussas på arbetsplats. Tråkigt. Eller ja, inte med tunga.
Prins J har bjudit på pannkakor. His first time at Siemens. Mine too. Han såg lite besviken ut. Det förstår jag eftersom att han påstår att hans mor enligt tradition, varje torsdag, gör fantastiskt goda pannkakor. That I like!!
Jag har ett besökarkort.
Nu slänger sig Joel, ja han som tycker att jag har estetiska örhängen och menar det på ett negativt sätt, ihop sina grejer. HAN VILL HEM

Inatt drömde jag om blåbär och trädgårdsskötsel.
Det gjorde inte min prins.

Love ((Louise

Kommentarer
Postat av: Jonas

Din prins tänker på dig......(L)

2008-10-24 @ 10:08:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0