I wanna hold your hand.

Aloha.
Tillbaks. Och min allra första reflektion vilket typ 2 personer som läser den här bloggen kommer hålla med mig, resten har säkert ingen aning om vilka jag pratar om. Men, The Hills som jag följer nästintill slaviskt som nu går i repris på Mtv är det jag pratar om. (Vem vill inte ha fjärde säsongen på dvd!?)
Lauren var ju tillsammans med Jason. Och det är det här med Jason. Nu när jag liksom fått veta att det heter rimmy (när man slickar stjärt) så kan jag väl också få veta, varför i hela fridens namn hon var kär i honom? Hur gick det till att hon blev det? Jag må vara ytlig, men snälla nån titta på honom!

Då ska vi se. Mer relevanta saker.
Jag kom hem i måndags men har inte packat upp ännu, så det blir väl ikväll tillsammans med att kolla upp sommarjobb i Katrineholm.
Innan min soliga promenad hade jag ett relativt långt motions och styrkepass och jag vill verkligen bli av med den där magen vilket kanske innebär att jag ska börja springa. Kanske nattvis så folk slipper se mig.
Jag har köpt en fantastisk musli, AXA Tropical. Mumsigt.
Jag är ju allmänt blek, inte i personlighet men min hud däremot. Men det finns räddning från all mobbning som man får stå ut när man ser ut som jag. Räddningen heter givetvis brun utan sol, för jag känner inte riktigt för att bli knivskuren i ett solarium. Som förberedelse inför detta härligt doftande moment så tänker jag att det kanske är bra med lite peeling och herrejävlar vilken len hud jag har nu. Tack Aco Soft Skin Bodyscrub Apricos. Den satt där den skulle.
Haha, första gången jag skrattade åt serien Joey. It´s a miracle.
Salamiburger kanske skulle va nåt. Jag är ju förtjust i salami.
Nåt annat som jag är förtjust i är Kings of Leon. Ett meddelande på facebook om att jag är liiite liiite förälskad har rört till det lite, men om man känner sig lyckligt träffad så gör det, men jag syftar på bandet. Jag kan ha spelat deras låt Closer kanke 100 gånger nu.
En annan onödig reflektion är att den där härligt muskelösa skejtaren Ryan säger väldigt ofta dude.
Nu fick jag precis veta att Qim snart kommer få Twilight, the american version... åh!
Är jag avundsjuk eller kommer jag våldta hans hem?
Nu måste jag få tag på min kalender och skriva ner allt viktigt som ska hända.
I övrigt finns det en fin historia om gårdagens bravader när jag skulle skicka in min ansökan till Danshögskolan.

Love L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0