Anyone who has never made a mistake, has never tried anything new..

Efterfesten.com, är och kommer nog alltid förbli ett ytligt ställe. Som en minivariant av snyggast.se fast med mer fokus på festligheter än tuttar som värderas i poäng. Då och då dyker det upp lite trevliga privata meddelanden som är mer än ett taffligt försök att få kontakt.
Här kommer två fina som jag fick idag. Jag tycker de är lite sökande. 
Den ena var väldigt given att ta med, ifall nån vill haka på, vi kan ju båda tjäna på det.

23 årig toppmodell bosatt i sthlm NYC och paris.. söker impulsiv oblyg tjej som liksom mig anser att livet går ut på att "våga" och prova nya saker... gärna direkt.. älskar resa.. se nya platser och är avslappnad...med en fit body...

bilder finns på min sida.. lägg gärna med din msn.. enklare..

xx



  2009-08-02 13:36:29
hej jag heter amanda och är camshow tjej. jag har en fråga till dig, känner du någon tjej som vill strippa i camen? eller om du själv skulle vilja göra det? hittar du någon som gör det, får hon 10 000 kr för att strippa och du 5000 kr för att du hittade henne. jag har en seriös kund som jag showade för, för längesedan och han är rik och betalade mig 10 000 kr direkt.
men jag kan tyvärr inte göra det för att jag är för trött sådärför undrar jag om du är villig att göra det? skriv gärna din msn
mvh amanda



Så oerhört lockande.
Not.

Jag har varit på Lady Gaga.
Det blir mkt att skriva om nu.

Love L

Kommentarer
Postat av: Sparven

HAHA "för trött"

2009-08-10 @ 03:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0