I will name her Astrid.

Beyond Retro bjuder på de mest intressant klädesplagg bland annat den blå paljetten topen som jag haffade direkt. I denna härlighet, ett par höga shorts och med spännande blandning av vuxet rött vin, kaffe och blaskigt rosé begav jag mig ut i Stockholms lördagsnattför att leta äventyr. Karlas födelsedag och folk som ständigt droppade av. What to do om inte gå till Chaplins och skaka rumpa. Chaplins ser utfrån lite blaskigt ut och eftersom 360 tidigare har legat där så kändes det ju inte helt great. Inredningen var i övrigt oförändrat. Det som däremot var förändrat var det större antalet killar och knappt några moonboots, neongröna hotpans och annan slags onödig nakenhet by the girls.
Musiken var a la Otten som jag fortsätter att ha fördomar mot. En underbar kille med mycket näsa som till viss del verkade figurera som hans gps, bjöd på... Oj oj. Omänsklig höfter, danny (EMD) glidningar och han var med all säkerhet väldigt förtjust i sig själv and his gps. 77 kr fattigare några minuter senare för mig o Arash (Karlas Märsta vän) så var Karla uppe för att dansa tätt ihop med killen.
Jag hade istället turen att få en dansk allt för nära. Att förstå danska samtidigt som man försöker undvika "the two hands he only got" på privata ställen på ett packat dansgolv är inte lätt. Han såg ut som prins Harry fast lite trevligare. Vi kom ju iaf rörande överens om att jag var sexigast på dansgolvet med den mest perfekta stjärten. Paljetter gör allt, och även gott humör.
På tal om min stjärt som inte alls är uttjatat och totalt oseriöst att ens ta upp, senare efter avlämning av Arash och Karla stötter jag på Ikea Mats som bjuder på personalrabatt,mitt i gatan. Kort efter ett litet kolla läget samtal dundrar det upp 3 män som vill ta med mig till East och Sture. Min stjärt i deras ögon: AFRICAN BOOOTY som de så vänligt utropade. De var mycket imponerade, haha. Och de trodde att jag och Ikea Mats var tillsammans och sa då att han var en lycklig man. Allt detta på intressant engelska. Och ett woochi woochi + rörelse av en av herrarna.
Galet.

Igår, var den stora händelsen Vem kan slå Filip och Fredrik. Tv inspelningen som varade i ca 6 timmar. Vi fick öl, korv, glass och goodie bags för nöjet/besväret. Felix Herngren är en klart stilig herre som blir snyggare med åren och framförallt roligare. Korv åt jag, mest för The Mormors skull som är ett gigantiskt korvfan. Alltså inte min mormor, utan en bekant. Tossigt med missförstånd.
Tänker inte direkt avslöja något med tanke på hur upprörd Pelle blev av mitt Harry Potter inlägg. Och egentligen finns det nog inte så mycket att avslöja, förutom hur det då gick.
Jag brukar aldrig känna tävlingsanda och framförallt inte bli upphetsad av sport. Båda delarna blev jag. Kan ha varit ölen förvisso.

Imorgon är det skola. Givetsvis har det fuckats upp i mitt immunförsvar och jag känner krassligheten komma krypa likt Patrick Swayse i Dirty Dancing. Inte jätte trevligt med andra ord. Jag ska efter gigantisk diskning, dra till biblan oxh fixa lite böcker. Fantastiska kurslitteraturlistor. Och lite klassiska ordning och reda grejer.

Att jag liiiite lätt saknar Katrineholm ska vi inte prata högt om, så let's not.

Ja det här var ett konstigt inlägg.
Love L

Kommentarer
Postat av: Isa

"..krassligheten kommer krypandes likt Patrick Swayze". Feeet beskrivning!

2009-08-30 @ 17:45:40
URL: http://seventh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0