They are always talking about the mountains, I'm talking about the sea. And you Mister, you ain't nothing.

ja igår fick jag min post, liksom resten av världen. Låg i sängen och chillade lite när jag hör (av nån anledning får vi post två gånger om dan här) hur postisen verkligen kämpar med att få ned nåt i brevinkastet. Jag slidar upp och finner ett gigantiskt vadderat kuvert size big, som är jätte lätt dessutom. Jag öppnar och kikar ner. Hm.. rosa, what the hell?!
För några dar sen budade jag på tradera och fick igenom ett par supersnygga skor för liten peng och jag tänkte direkt; har jag blivit lurad? En sekund senare, jag har väl för fan inte beställt en rosa sak??
Jag drar upp den rosa bakelsen och ser en klänning framför mig, från Topshop, en liten prislapp som meddelar mig att den har ett värde på 1099 kr.
Sen, tack gode gud, får jag svar på mina världsproblem. Jaha se där ja, jag är en av vinnarna i Sofie Fahrmans Topshop tävling. Något jag helt hade glömt bort. En rätt så simpel tävling där jag svarade Kate Moss och min storlek o adress.
And here it is.

Btw, the shoes. Javisst, klacken hade tydligen gått sönder på dom (aah Nelly kvalité) så jag ska få mina pengar tillbaks.
Ni är vittnen ni som läser och imorgon märker jag om pengarna är tillbaks.

Love L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0