"You make me cry, I love you STHLM"

Sommaren i city 2009
(Katrineholm och vår absoluta favorit Stockholm)

Let's begin with Allsång på Stora Djulö, finalen.

Röd snubbe= Gabriel Forss, Katrineholms sonen. Vare sig man bott här i en kvart eller halva sitt liv, är man  barn till staden. Som del av det vackra Katrineholm erbjuder så vägrar mor alltid, när hon blir tillfrågad att va med i dagens fråga, i Katrineholms Kuriren. Men jag tycker att pensionärerna och fjortisarna håller läget under kontroll.
Vi får icke glömma hur metodiskt och pedagogiskt K-kuriren gick igenom det chockerande att ungdomar och hur ungdomar sniffar doftspray bakom Willys. Bakom Willys alltså.
Notis: Inget fel med min gamla granne Gabbe, han rev av en ännu bättre version av Bara Hon Älskar Mig!
Lite mindre röd snubbe= Magnus Carlsson. Som var mer än het och stilig ikväll, han var mer öppen och trevlig än var han var i Allsång på Skansen.
Friskt fläktat.

Och som en vit prick dök hon upp och överraskade de flesta av oss. Carola ja. Jag skulle inget annat än att älska det hälsade Pelle i ett trevligt hot sms.


Sommarkrysset- ja mums mums var ju där.
De bilderna kommer snaaart, när Äckis dator ger med sig.

Vi går vidare till storfesten. Lady Gaga på grönan. Liksom Sommarkrysset traskade jag dit själv, och som en Kaka en gång sagt, det är en upplevelse att själv gå på konsert. Man får ju träffa fler intressanta människor på så vis. Haha, inga personligheter nämnda. Lady är en diva, som vi lätt slickar ass för. Ber hon oss scream ja då gör vi det helt enkelt. Porr o porr, det är läckert helt enkelt det vi får se vad hon och hennes dansare showar med, vare sig det är intim dans på ett helt nytt sätt eller om det är de spännade entreérna eller de omtalade kläderna. Hon har röst som är nåt utav de bästa och hon kan fan i mig skriva hits. Som kaka på moset, hon har en fantastisk stjärt!




Over and out
Fist of zenLove L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0