I will always be your soldier, mr S

Hej alla mina followers ja jag kan räkna er på mina minimala fingrar, som noterat fb statuset. Hah, ni blir bara färre o färre. Snart står bara Jummis bakom mig, men det är inte så lite.
Har påven lustig hatt?

Jag rapporterar som sagt från Knäckebrödsrutan och hitills har jag genomgått två prövningar eller om vi kan kalla dom undersökningar. Jag är fortfarande lika pepp som jag var förut på att städa och så, men nu provar vi nåt annat, vi provar nya smaker på Knäckemackan.

Knäckemacka 1. Smör och chilikrydda. Det gör fortfarande ont i tinningarna.
Knäckemacka 2. Smör, äppelmos och kanel. Inte bara kladdigt, utan rätt så fel också, även fast jag försökte övertala mig mer än någonsin på tugga 4,5,6,7,8 och sen slank det ner.
Nu blir det ingen mer macka den här timmen.



Kommentarer
Postat av: Sparven

En output värd att vidareutveckla!!! Långfranska

2009-12-23 @ 22:14:28
URL: http://smilewithpelle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0