Swinging in your pants.


Kalasskor. Som med all säkerhet inte är värda  det pris jag köpt dom för. Ett par skor som Peter Siepen gladeligen skulle använda mycket oftare än vad jag har gjort. Jag försökte innerligt med att använda dom på kalasiga tillfällen. Som ett extra tillbehör till ballongerna. Typ.



Mina militanta feminisim dängor. Ifall jag ska ut i krig eller gå i Stockholm. Tack farmor och farfar på sätt och vis.


Vi lever i en fetisch miljö.


Gåva 1 från Miss B. I ett vänster hörn kan man med nogrannt öga se, en Miss B och en miss Dojj.


Gåva 2. Den ena med blixt och den andra utan. Miss B har en förmåga att skapa vackra färger och stämningar. Helt klart något av det finaste jag fått och så härligt oväntat. Den gröna är väldigt mycket oss, och det gillar jag. Indeed.
De ska självklart få pryda mitt och systers hem.


 

 


Kommentarer
Postat av: B

Tack fina! Eller varsågod menar jag.

2009-12-17 @ 18:37:00
URL: http://seventh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0