SuperSpecialLovely

för att citera hem till gården.

jag var i skolan igår. tog i kanske lite för mycket därav min hemvistelse. men det känns så mycket bättre nu. för mig var det som att jag klev in i en annan danssal. eller att något hade förändrats. ja det var lite konstigt. smärtan i min stjärt och mina ben talar för att det var en arbetsam comeback.
sömn är något jag missat. men idag ska mycket göras. en klänning som måste få mer form, en text som måste få  mer ord och en dans som måste få fler rörelser. plus att vi ska ha kulturfrukost imorgon, där vi ska bl.a förutom den givna dansen vi ska vi visa, tala inför kulturfolket och berätta om oss och hur mycket dansen behövs och betyder för oss, för dom, för vår kultur och vårt samhälle.

det är så mkt ljusare nu. fram med våren. jag har hittat lite vinterjackor som jag har beställt. det är det värt för nästa vinter. o ett par riktigt snygga högklackade. mums mums.

jag har precis fixat låtmaterial för febmöte 14 feb. dans/tonsättare/konst som jobbar ihop för en egen konsert.
jag är ofattbart lugn för allt som måste göras. tar mig tid att blogga. kanske isolationen som gått mig över huvet. huvet har jag i övrigt ont i o alla tabletter är slut. dags att dra till apoteket o shoppa. synd att vår favoritgosse har lämnat ön för sthlm o dess charm. annars hade det varit en fullständig fröjd att shoppa på apoteket. not everyday you know.
och det är framförallt inte everyday som man hittar ett sånt här fint klipp.

Melodifestivalen 1999
http://se.youtube.com/watch?v=bHbbA3EKGqo         
(låten, modet, rösterna, gruppen, josefine sundström, dansen..)



nu ska jag vila i 5 min, sen måste jag försöka trots huvudvärk, feber och annat mysigt skit, så man får något gjort.
Love L


Kommentarer
Postat av: matilda

Tusen tack för din underbara kommentar i bloggen :) Det värmer massor att få höra!

2009-02-08 @ 00:13:57
URL: http://greenapple.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0