det är som mcdonalds fast musik

Det var iaf det jag tyckte Nicke Andersson, sångare i Hellacopters, nyss sa, på tv.
Host host host... rinn rinn... atjoooooooooooo! så mycket konversation har jag haft sen i söndags. Ljuvligt.

Jag lägger dig på vinden ett tag.

En så oerhört bra idé, är ju att göra en bröllopsklänning av cirkus 600 pappersblommor. Mysteriet med hur man faktiskt ska göra dessa blommor, är löst. En vänlig själ i rättans tid.
Sen så är det ju inte helt sant att allt ska bli en enda stor bröllopsklänning. Tyvärr talar vi också om en mindre klänning som förhoppningsvis kommer vara mer dansvänlig än den första.
Javisst dansvänlig. Meningen är att jag ska göra ett solo i detta kreativa sammanhang. Ypperligt tillfälle att vara sjuk och med förbud att anstränga sig fysiskt, det är ju bara att sätta igång. Och det har jag gjort sen igår natt.


seexy Love L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0