Lovely, absolutely lovely

Javisst. Det kan ju vara trevligt att få smickrande mail, vare sig det är facebook, helgon eller wherever. Komplimanger som man tackar och tar emot. Men kanske tackar vänligen, men bestämt nej till diverse förslag som inte känns helt lämpliga. Typ giftermål och annat intressant. Ibland rör det sig om män över 30 sträcket, kåta pojkar och en och annan gentleman om nu sånt existerar.
Igår natt dök detta mejl upp. Från en mycket mycket mycket het kille.

hej galen ;D jag vill ge dig så mycket njutning att du inte kan behärska dig framför din datorskärm... jag vill göra det förbjudna med dig, och ingen kommer någonsin få veta.. mina ord kommer ta dig högre uppför parnassos sluttningar än du någonsin varit förut. Lita på mig, och jag ska göra dina drömmar sanna. Hoppas du är spontan och äventyrlig... ;D

 Min första spontana tanke var;
 1.vem fan e du?
Då hittar man världens snyggaste och med all säkerhet kåtaste 19 åringen på efterfesten.com
2.Hur många tjejer kan han ha rullat in den här texten till?
3.Vad fan menar han med att ingen kommer någonsin få veta??
4. Vad är parnassos?
5.Vet han vad parnassos är?
6.Ska man fråga honom?
7.Är detta ett hot, för att se om jag är spontan och äventyrlig?

(Nej, jag är inte direkt smickrad.)


Love L


Kommentarer
Postat av: Mika

bergmassiv i melersta grekland enligt wikipedia:)



grattis!

2009-01-29 @ 20:50:27
URL: http://www.metrobloggen.se/mikadans
Postat av: Sparven

HAHAHAHAHA DEN BÄSTA JAG HÖÖÖRT!!!

2009-01-29 @ 22:28:04
URL: http://pelleponken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0