This is what I think

Jag kommer få en son. Jag vill så gärna ha två döttrar, så därför kommer jag få en son. Han kommer få brunt lockigt hår.
Jag kommer få vara ensamstående med honom.
När jag är 45, för att hälsa på i min hemstad, kommer jag att träffa den man som truely vill ha mig för den jag är.
Den man som kan förstå att det finns mer än yta o busighet bakom mig. Louise Christina Sofia Ericsson.
Men då kanske jag inte är lika busig och galen som nu.
Undrar om man gör lika många misstag när man är äldre som när man står här i nuet?
Alla är för vänliga. Alla är för kåta. Egoister.
Alla är inte du Pelle. Men det vet du ju redan.
Nånstans när jag passerat 30 vet jag bestämt att det kommer bli såhär.
Usch.
Men det skulle vara roligare om jag inte hade rätt.
Det skulle vara roligare om jag inte sökte bekräftelse hela tiden. Om jag kunde sluta vara så känslig. Att inse att vi lever i en kåt värld. Där alla bara vill ha o ha. Jag vill också ha. Ha den tid som var då.
Love L

Kommentarer
Postat av: Sparven

Åh min älskling. Fortsätt uttrycka dig. Du är finast, och dina ord tar tag i min lilla bögsjäl. Och vrider om. För att jag älskar dig

2009-01-29 @ 22:30:32
URL: http://pelleponken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0