"Every little moment is so special for me..." (ett fantastiskt bidrag i Esc 2007)

Hej ni glada sommarfantaster som också är sura över vädret och kanske har ni också fått turen att bli förkylda! Hej i alla fall!
Nu är jag och sistaaah här i Abrahamsberg i Bromma. Vi fick lägenhet på andra försöket. Var här i onsdags och skrev på kontrakt dagen därpå. Igår flyttade vi in med lite kläder och kuddar. Jag kör med den vita dundersprayen och vill bli frisk gärna så snart som möjligt. Nästa vecka ska jag på danskurser i Norrköping som min fina Anna håller i. Och så har vi ju studentfest på torsdag och parkfest på fredag och det är ju verkligen jättekul att det ska regna.
Senare idag när jag bekantat mig med duschen och valt outfit (som mor vet o även de närmaste vet, kan ta sin lilla tid) ta mig till staden, hitta studentpresenter och träffa Karla och resten av gotlandsgänget (även kallat redaktionen-vi fem) som alla gått vidare till prov 3 på danshögskolan och nyss fick jag veta att även Marina har gjort det, så nu är det många tummar att hålla.
Tillbaka till Aidensfield.. äntligen tittar vi. Eller jag tittar. Men ack vilka heta polismän det fanns på det sena 60-talet. Finns det på dvd månntro?

Vi stötte på fina karaktär redan i onsdags och med all rätt kommer vi passa in här. Vi kommer med andra ord smälta in.

Love L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0