Lovely Friday

Jag hittade ett recept på mitt köksbord, på en rosa post it lapp.

1 ägg
2 dl mjölk
2 dl mjölk
2 dl mjölk
margarin
salt

Nåt säger mig att det kan bli snuskigt äckligt. Jag minns att jag skrev ner receptet efter att ha pratat med min syster. Men jag var helt klart borta i huvet.

Så vad innebär en lovely friday?
En fyrtio åring på helgon som grattar mig för mitt vackra leende
En pojke som anser att man inte kan orka va så snygg som jag är.
En Dojjan som har så jäkla ont i stjärten, som sedan även, av given lycka, spred sig till rygg och lår. Som vid ett skönt ögonblick blev till ett kramp i foten när jag lite trevligt tänkte sträcka på mig.
Kan jag röra stjärten för tillfället? Jo om man tänker på annat när jag drar på/av mig ett par hyggligt tighta jeans.
Jag är imponerad över att det ska bli mer plusgrader ikväll. En överraskning.
Miiiiiiikey även kallad Zeppelin fyller år. Och jag tror att han ska råka ut för en klassisk dojjanfirning. Alltså få nåt som han kanske inte vill ha, krydda lite deluxe på det så blir det en kärleksfylld gåva. Vi får ju inte glömma den gången Mika fyllde år och hon fick en special skriven låt av gänget, och jag var sidekick rapper, plus den begynnade granen. Bara trevligheter liksom.
Har jag gjort det jag skulle göra idag? Nä, men jag har ätit glass.
En lovely friday borde innehålla massage tycker jag. Som utklädd till ljuset på Klubb Kaka Astrid, fick jag det minsann, av en främmande herre på Surfers. Innebär detta att jag återigen måste klä mig i denna, ja smått förnedrande outfit för att få det? Bara en söt liten undran.
En rekommendation är, hör o häpna flickor, ta inte på lösnaglar (fransk manikyr), om du inser när halva aftonen gått att det kan bli lite pinigt med slimmade strumpbyxor och några öl i handen, när du ska gå på toa. Det kan bli långa stunder på toan och kanske en strumpbyxa på sniskan.
En lovely friday är att få en låt. Eller ja, äran att få en låt som gör någon påmind om mig. The Kooks (jag älskar bandnamnet) med låten; Princess of my mind.
Även massa bus får ingå. Vilket det redan har gjort. På sina små hörn.
Lovely friday kan även vara samtal med mor om manliga stjärtar, s.k hoppande ekorrar vilket på nåt vis ska samlas in i kategorin Konståkning. Spännande, och sexigt som Pelle och mig, lite fulla i lyret på en av de hetaste pizzeriorna i Katrineholm. Det kan inte bli annat än härligt bra!

Love L


Kommentarer
Postat av: sparven

Jag undrar, och känner ett starkt sug efter att testa om detta är riktigt-

BLIR RECEPTET FULLSTÄNDIGT PM DET ÄR 2 DL GRÖN, 2 DL RÖD, OCH 2 DL BLÅ MJÖLK???

2009-03-28 @ 22:11:43
URL: http://pelleponken.blogg.se/
Postat av: Dojjan

låt oss testa!

2009-04-03 @ 10:32:30
URL: http://dojjan86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0