Put your hands up for D..ddddd...... Dddddd.... Dojjan

Uppdatering:
Pannkaka med rapsolja.
Gott tillbehör i form av varm dryck; chailatte.

Min mor har varit här.

Snart bara 2 veckor kvar till påsk och fastland.

http://www.youtube.com/watch?v=B7OBpU-2yu0&feature=related
kolla in Rikard Lind, nittonåringen.

Jag känner att jag missat all fjortis infon om 86:an och även skådespelaren Filip Bark. Men i och med detta, så känner jag att det är dags att titta på Hip hip hora, även fast amanda renman eller vad hon nu heter, låter som en klämd mus. Hon som jag även väglett till ett hotell i Norrköping när hon och hennes gubbiga sällskap på alkoliserad o något virrig vift stötte på oss (mig o bo tror jag) en saftg natt.

Nu ska jag göra mig vacker för att ge mig ut på våroutfit jakt.

Love L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0