I don't know what it is. That make me feel like this. I don't know who you are. But you must be some kind of superstar.


Mitt i natten noterar jag på youtube, från det ena till det andra, att Skins, en av mina stora favorit tv-serier, helt amazing manus och idé, har startat med en ny säsong med lite nya karaktärer som den här killen. Cocks. Helt underbart namn.,
Äkta english man  Med det röda busa håret. Och så enormt sexy när han är lagom avklädd. Finns filmer med det på tuben också. Att rekommendera.

Det här med tatueringar. Jag säger det återigen, så hett. Och det måste införskaffas.

Mer än så har jag inte att tillge denna natt då jag faktiskt.. faktiskt borde sova lite innan jag ska upp vid 6 o förbereda inför vår lilla flytt till Länsteatern där dansarna kommer bo i en vecka.

Mina favorit solglasögon gick sönder inatt, då jag onyktert rullade runt på de stackarna (jag sov alltså) som övernattade i min säng och som sedan kraschade.. Så nu måste nya införskaffas. Helvete, jag som talat så gott om dom..

Jaja.

Love L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0