You will be Tarzan and I will be Jane

Haha!! Jag kan inte sluta skratta åt reklamen för Söndagdparty som jag precis insåg att jag kommer missa för då kommer jag sitta på en färja tillbaks mot ön igen.. men iaf.. när de åker bil och håller i varsitt "droppställ (!?)!!! Så fantastiskt klockrent och framförallt ser det så dumt ut. Och det är så jag vill syssla med min konst. Ungefär. Oväntade inslag med en twist.

Jag ska banne mig ha Skins boxen säsong 3. Grym musik. Grymma möten. Grymt heta pojkar. Vad mer kan man begära?
Nej jag tänker inte förvandla min blogg till det humör jag är på vilket vissa i min bekantskap/bloggkrets gärna gör. Men det finns en sak som har cirkulerat i mitt huvud ett liiiiiitet tag. Och det är liiiiiiite jobbigt.

Och så till dagens chock, förutom dagens lärdom- man dricker hemskt mycket te i chile.
Så kolla på detta. Jag missade totalt när hans karriär började för under min låg o mellanstadie period talades det om en film med honom där han var så snygg och oskyldig. Ordet sexig minns jag inte från den tiden, men det är inte helt omöjligt med tanke på de klasskamrater jag hade. Inga namn nämnda. Men Meet Mr Black är nog inte så långt efter.
 så ungt. Jag är typ 3-5 år när detta kort togs.
VERY WEIRD AND IN AN ODD WAY.. SO FRESH AND SO CLEAN!!!

Love L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0