Pc.

Ja men det är ju fint när man inser så där härligt, när man just inser saker, att nu för i helvete dojjan så får det vara nog. Och man skulle nog behöva börja skriva dagbok och få ut alla förjävliga känslor som bara sitter där och kliar sönder mig medan andra bara är söta och trånga inuti äckelpannbenet.
 Pusselbitar som man trodde att de behöver ju inte komma tillbaks för att de har ersatts med något annat och allt jag vill säga är fuck u fuck u, men det känns lite alltför fjortis och få utnyttja det slags ordförrådet, men jag vill väl kanske unvika att komma fram till att jag vet när tågtider går. Men så förjäkligt är det inte. (H.E you know I don´t mean it like that).Jag tänker varken hoppa eller hoppas. Det är onödigt när jag kan va bra ibland.

Kan inte jag också vara svin som alla andra och inte ha något samvete? Skulle det inte gå så mycket bättre för mig? Vart ska min fina ärlighet leda mig egentligen? Till ett sannare jag? Fuck me. Jo jag vet att ni vill, men nej.
Men ja precis egentligen, att vara knullpokal och äventyra livet med det? Men nej.
Jag kommer still be me, och Kattnemänniskor will still be Kattnemänniskor. Titt, så går det när man är ärlig.
Men men. Jag tänker varken hoppa eller hoppas. Jag tänker. Och jag tänker inte gå med på det här igen. Aldrig mer, söt och trång innanför äckelpannbenet.. Och det kommer jag klara av för jag är ju så vackert  sann mot mig själv och mitt samvete. Good Dojja, good for her. 
Jag blir aldrig arg. Så att få mig så här arg, ja då är man skillad.

Nu ska jag andas, sova få timmar som min sömnlöshet har bjudit på i en vecka, men det ska du inte få äran för. Jag är bara stressad. Jag har bara haft magsår.
Pc.
I alla klassiska romaner ska det regna när folk är ledsna. Men jag är inte ledsen, jag är bara ung och dum.
Lagom ung och dum. Still alive, still here. Still going through november. Still being flicka som får åka gratis buss, PMS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0