It could never turns to hate.

Idag fredag, ska Dojj åka till Norrköping och säga hejdå till Bo som ska flytta till Skellefteå. Det är dags för henne att flyga från sitt bo, och det är väl mer än rätt när man själv varit ute på vift i 3 år nu. Eller ja 6 om man ska räkna med gymnasium tiden. Me will miss her. Nu när man äntligen är i närheten. Så senare ikväll ska de närmaste fira av henne med en fest och där kommer jag befinna mig. Mitt i natten, förutom att lyssna på min favorit http://open.spotify.com/track/26yPacO528yccLPMwVminp skapar jag en liten gåva. Det är inte ofta man får något seriöst av mig om du och jag är nära vänner. Medan bo gett mig en härlig grekisk sexpositions kalender, så har jag gett henne fantastiska fynd, som den hon fick på den senaste parkfesten.
Bo är definitivt speciell. Bo och jag har skapat medley ihop, porrögonblick, (ja som avslutning kommer jag bjuda på min favoritbild på dig) Rockbjörnen, våldtäktscen till musik från Sagan om ringen, ett antal skolfilmer, nyårsaftnar och nyårsaftnar utan varann, men grejen är den att vi har hållit ihop. Du har funnits där. Och allt jag vill är att du ska få läka. För du om någon har rätten till det. Jag älskar dig. Med eller utan rosa slingor.

Ooops, det råkade bli 4 heta bilder på dig.




Kommentarer
Postat av: jennie

åh bo! var ska vi ha nyårsfest?ååååh. buhu...."med eller utan rosa slingor"....så fint. men åååh

2009-11-07 @ 03:51:12
Postat av: haggan

oh. nu gråter jag också.

2009-11-08 @ 16:51:54
Postat av: Dojjan

Mina söta flickor.

2009-11-09 @ 03:08:55
Postat av: Josephine

jag blir med helt tårögd, jag hoppas vi ses snart igen girls. kommer sakna alla sjukt massa! älskar er! <3

2009-11-10 @ 23:58:47
URL: http://itsfashionablylate.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0