You have never read my words.

Jag låg i sängen och tänkte på Lund då telefonen ringde och ett nytt mobilnummer uppenbarade sig. Min första tanke var:shiiit nu är det fan kuriren. Mitt hjärta bidrog med dunk för att förbättra den goda stämning som blivit avbruten medan Äckan lugnt såg på när barn välkomnades till vår värld bland blod och navelsträng. Ja hon såg på tv. Men efter en liten eniro check och avlyssning på telesvar så förstod även jag att det inte var kuriren. Puuuh. Och även hubbahubba som min vän Elmo säger när han är nöjd med tillvaron. Susanne från Dud ringde och erbjöd mig vikariat till den moderna danskursen för nybörjare. Spontant ja direkt. I 5 veckor. Imorgon ska vi samtala om lön och resor och annat viktigt. High five på den. Eller bara ett härligt mumma konstaterande.
Imorgon tänker jag även bjuda på min: att överleva vintern listan för snart kan det bli vår. Och då ska jag lätt rekommendera den orgasm som florerar i min mun. En smakupplevelse som nästan kan få ersätta de smarrigaste kyssläpparna man stött på.

Ikväll lär jag Äckan att tvätta.
Ikväll ska vi läsa massor om Cunningham och börja skriva. Ikväll kanske vi får lite klarhet med Lund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0