Can I kick it?

Ärade Facebookvänner, det har kanske gått er förbi, och då kan ni få se detta som ett lillfingernagel inlägg. Men för er som undrar, och de som redan räknat ut det kryptiska bakom min ändring av relationsstatus så tänkte jag berätta en liten sak. Det var inte en del av den stora överraskningen som sker om 9 månader. Tekniskt sett btw, att förvarna om en graviditet 9 månader innan är omöjligt.
Nyckelordet i statuset, är öppen. Det enda förhållandet vi skulle kunna tala om är antagligen till mig själv. Eller om vi ska vara riktigt djupa, till livet. Men så onödigt långt tänkte jag inte gå. Så nej det lurar ingen pojke i buskarna, inte ens i mina (hehe). Men det ger er inte chansen att bara hoppa på mig, som ni pojkar ibland vill. Med eller utan erigerat kön (jävla helgon idioten har nu uppdaterat sitt galleri med en könsbild tagit upp och ner, inte särskilt estetiskt). Nä så där ska det få stå tänkte jag. Och sen om jag är jättebusig så kanske jag trycker in det namn jag hade tänkt ha mitt öppna förhållande med, för det skulle hon lätt gå med på.
Men det är mer som ett statement, och lurigt sådan. Jag skulle kunna vara singel, men du får inte smaka på kakan bara för det. Det har inget med att mor sitter och pysslar på världens största hinderbana för den som skulle vara intresserad av hennes förste dotter.

Efter få timmars sömn, för jag fastnade vid att leta upp massa bra musik till mina spotifylistor, gick jag upp för att göra Äckan strålande vacker. Vilket hon blev. Nu har hon fått låna min kamera, så hon kan ta massor av stiliga kort på denna fina bal. Christer Fugelsang skulle tydligen närvara. Det är alltså den sortens klass på festligheterna.

Morgonens insikt som jag var tvungen att skriva upp i ett word dokument.
Pojkar som pojkar, de vet aldrig när det är tillsammans med någon. Hemskt sant.

Imorgon är det reunion och jag kommer få träffa min bästaste bästaste vän. Mr P himself.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0