Golden chain

Nu är jag trött. I några nätter har jag haft svårt att få ro för att sova. Massa massa tankar. Efter reunion med Es3a drömde jag om att jag var på dansaudition (där jag var lugn men stressade upp mig för att bli nervös för man borde vara nervös vid såna situationer, medan läraren uppskattade hur utåtvriden jag var), gregory från sunset beach var min man och vi älskade mot en vägg och jonas brothers var jag på nåt vis mor åt.
Inatt blev det däremot få timmar för att en räv skrubbade mina tankar.

Igår hade jag, Pelle och Äckan ett väldigt fint samtal i 2 timmar på Hurtigs Konditiori om livet, att vara vilse och oss människor. Och jag kanske ska byta helt, göra mer av den sociala spagat jag är och inte ha facebook som mer än hobby. Det är ju (inte fb grejen) vågat som in i helvete. Men om jag verkligen vill, så ska jag göra det. Dojj måste bli allmänbildad.. Det är lite julafton över det hela. Lite full i fan och som att få en överraskning. Eller kanske snarare att ge en överraskning. Man kanske ska ge sig själv möjligheten till något som faktiskt nästan känns lite självklart.
Jag ska kolla upp det här massa innan jag droppar det hur som helst.

Well, you done done me and you bet I felt it
I tried to be chill but your so hot that I melted
I fell right through the cracks, now I'm tryin to get back
before the cool done run out I'll be givin it my best test
and nothin's gonna stop me but divine intervention
I reckon it's again my turn to win some or learn some

But I won't hesitate no more


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0