I can confess but not today.

Nu står vi väl här antar jag. Förut stod vi knappt alls. Ett intressant mellanläge. Som inte är i stora portioner.
Jag vet inte bättre nu än vad jag gjorde sist, och det kanske jag inte heller ska. Låta det sjuda lite. Önska att jag var person D utan att vara en bitch och såra oskyldiga stackare. För det ligger inte på mitt bord, att avsiktligt göra folk illa. Jag vet inte riktigt vad man kan vinna på det, oavsett om man är ung och dum liksom.
Det man inte vet mår man bra av, kanske kan stämma några gånger om året.
Men någonstans borde ärlighet vara prio 1.
Eller så är jag gammalmodig och för fin för detta kaos. Vilket jag har fått höra av nån man inte borde ge en extra chans men som jag gör ändå för att jag antagligen är naiv. Eller narnia.
Eller, eller, det är förbaskat många eller.

På tal om narnia, jag passar på att be om ursäkt för lördagens ståhej. Kände du att det var ståhej, så sorry. Tyckte du att det var skoj, then we are cooool!

Love L

Kommentarer
Postat av: Don Carnage

:)

2009-09-22 @ 22:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0