I'm telling you, just watch your mouth. I know your game, what you're about.

  • Småhurtiga killar och män. Med äckliga flin. Som har ett par små shorts som dom gärna springer i. Ofta.
  • Folk med alldeles för mkt fritid och att själv bli sån.
  • Katrineholms ungdomskultur.
  • Att återigen bli tvingad att se Saw filmerna.
  • Högvattenbyxor tillsammans med en bekväm uråldrad sportsko.
  • Vita tjocka tennissockor som är något för stora.
  • Frigolit. Om man har planer på att tortera mig, så kan jag rekommendera frigolit.
  • Att bo i ett ingenmansland.
  • Vara utan choklad.
  • Mitt politiska omdöme.
  • Börja följa Andra Avenyn. Seriöst.
  • Sjunga inför människor.
  • Tina Turner, Nanne Grönwall och Sanne Nielsen.
  • Dansband
  • Att bli en tjockis at the age of 40.
  • Programmet Mammas Pojkar.
  • Lidl
  • Eldoraudo
  • Att inte kunna byta till mig ett läckert efternamn.
  • Få grova minnesluckor.
  • Djupa vatten där man kan ana alla monster som ligger och ruvar.
  • Is och halka.
  • Mannen med käppen och som har en fantastiskt böjlig rygg.
  • Svenssson familjer.
  • Turister som verkligen är turister.
  • Engelsktalande svenskar med dialekt. Typ östgötska.
  • Möta sina gamla låg/mellan/högstadielärare på krogen. Har hitills hänt en gång.
  • Könshår.
  • Luddiga ryggar och axlar. It's not normal.
  • Ifall Darin stod utanför dörren.
  • Behöva springa och vara stressad.
  • Messmör. I munnen. Eller innanför underkläderna.
  • Jyskmannen. Hans röst är inte den, jag varken vill höra eller själv ha.
  • Regnjackor.
  • Låten "The Rose"

Love L


Kommentarer
Postat av: Isa

Listor! Älska listor. Love the motherfucking listor. Jag ska också börja! Tjing pax på nästa lista! Vilket ämne ska avhandlas? Oh the excitement. Hmm.

2009-10-08 @ 21:36:04
URL: http://seventh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0