It starts in my soul, and I could lose all control, and maybe I should.

I hope my heart's resistant
You critical disease you
If you pull my cover
you’ll be, be infecting me



Jag vågar inte riktigt lyssna på Bubbly med Colbie Calliat. Jag och du lyssnade på den 400 gånger var. Då var den vår, och om några spår på skivan jag gjorde till dig, så kommer den. Mycket möjligt att du delar den med henne eller om du totalt bytt. Kanske bäst att byta, men du var ju lite knas.
Ingen har fått mig så pladaskt förälskad. Och oavsett vilka som har kommit efter dig, så kan jag verkligen inte förstå, med tanke på att det var jag som gjorde slut, varför du hade sån stor betydelse för mig. Du var inget direkt svin, du och jag hade bara olika prioriteringar och livssyner som inte matchade.Eller ja, du var lite för vilsen och jag behövde nog en stor kram och mycket stöd.
I för sig snackade jag rätt så mycket skit. Vilket jag nu 2 år senare kanske är på väg att skiljas från. Kanske som att jag verkligen försöker att vara mig och inte lägga upp den där konstiga meritlistan som ni tyvärr fått höra.

När folk frågar mig när mitt senaste förhållande var så svarar jag att det var du, vilket inte är sant direkt, men du var den som kändes på riktigt.

Jag har i alla fall vågat lägga in den på ipoden.
(Sen är det bara att shuffla)
Love L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0