We can move.

Lite ostabil, yes I am, han satte spiken på huvudet, mitt huvud. Jaha tänkte jag, hormoner som spelar mig spratt, jag blev lillhitler med svamlande känslor, mycket upp och mycket ner. Det är mycket jag skäms för nu.
Sätt klorna i mig och kicka igång mig, yes.
Jag dricker äppeljuice och äter ananas. And that's it.
Kanske mor kan tillföra matglädje det brukar ju hon vara duktig på.
Pelle lyckas ju komma 20 min innan jag och Äckis anländer, vilken miss. Klassiker.
Nu ska jag fortsätta packa, åh snart är det Kattne, snart är det den bästa Sparven, snart är det träff med de bästa vännerna i Norrköping, snart är det mjuk kram med mor, snart är det flytta massa möbler och städa :S
Men framförallt så är det bra miljö och jag är nästan glad över att inte kunna ha nät all the time.
Nu blir det lite mer for real.
Over and out.




Kommentarer
Postat av: B

Hur har du det?

2010-04-02 @ 23:56:32
URL: http://seventh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0