We are.

Hej.
Tänkte bara säga att jag lever. Jag mår typ bra. Imorgon ska jag åka till universitetet. Då får vi se hur det går. Om jag ser denna mysiga man som inte kan hålla fingrarna i styr.
Helgen var fin. Det var sexdans på Rocks (Mariatorget) det var mys igår och idag var det fika med Karin, Stasia och Hannah. Hemskt trött är jag av att inte ha gjort något direkt. Haha, så det kan gå.
Imorgon har jag 4 timmars lektion i dansanalys, sen är det eget arbete resten av veckan. Nygrekiska ska vi köra hårt med, grammatik övningar. Och så har vi dramakursen som jag hoppas att jag får komma på och att jag också hittar dit.
Kl 2 inatt är det Grammy award. Och det måste jag ju se. Sen får dygnet återigen ändras till det normala.
Nu har jag inte varit hemma i Kattne på ett tag, jag har en ny dansidé, med en titel som ingen kommer uppskatta. Mor och jag har inte talats vid så mycket, och det har inget med hennes onödiga och inte särskilt vackra påhopp om varför jag blev antastad, att göra.
Det finns inget som heter varför jag blev antastad-för det var inte mitt fel. Jag råkar bara ha en viss form av otur. Eller nåt.
Nyss kom jag på en bra affärsidé, som fan är riktigt bra. Orginell och sparkling. Jag får skriva ner den någonstans och förtälja för rätt person så ingen snor, haha.

När jag inte svarar på dina 8 samtal i veckan, så kanske du borde förstå? Och vem fan ringer så jävla ofta? Pelle, the best friend ever, som har skola, sömn o mat inrutat på schemat ringer förvisso inte så ofta, men jag svarar honom för det känns trevligt. Det känns inte trevligt att bli ringd flera gånger i veckan och få 20 tusen sms om vad jag gör.
 Stalkervän, 2010:s nya kamratskap.

Oj se där, jag har fått C i Kläder, Kropp och Scen kursen. Nice.


KnutKärlek
Alicia Keys Featuring Beyoncé Knowles – Put It In A Love Song
Keri Hilson – I Like - Jost & Grubert Radio Mix
PeeWee – Quedate (The Remix)
Pete Yorn & Scarlett Johansson – Relator
Johnossi – What's the Point
Clint Mansell – We Got The Gun
Sounds Like Violence – Glad I'm Losing You
The Baseballs – Umbrella
Lostprophets – Where We Belong
The Teddybears – Rocket Scientist
Tom Jones – Hide And Seek
Andreas Tilliander – Wasted Dance


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0