When I breath, it's you I breath

Ja det tog ju lite mer än en vecka och så var det dags igen. Lite nattliga vibbar, ja och så ringer du när man sover. Ja jag brukar oftast sova när du ringer, men nej att ge sig vid första signalen är ju inte att tänka på så vi ringer förstås lite till. Hon kan ju svara mitt i natten liksom, när det ändå var jag (han) som blev putt när hon sa att hon INTE ÄR INTRESSERAD och ville då att hon skulle ha det så bra. Vilket jag tror mig ha. Men anyway. Om man ringer tre gånger kan det ju kanske vara något viktigt, så varför inte tala in ett iq svar. Eller är det klassikern full och kåt vad gör dojjan inatt kl halv 3? Eller är det den nödvändiga frågan som alltid brukar ställas; hur går det med killarna?
Oavsett vad, så brukar det ändå vara något riktigt värt kanske halv 3 på natten, när man uppenbarligen sagt, du får ha det så bra, hejdå.
Hoppet om att du skulle kunna funka som en trevlig vän lyckas ju alltid motsätta sig på nåt vis när du oftast bara är klumpig.

Jag har tänkt göra soppa till frukost, selleri börjar bli tråkigt i sin ordinarie form. Dag 3 och det känns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0