I'm gonna save you soon.

Hej säger jag ifrån ett folktomt Kattne och snart säger jag ett snabbt Hej till överfyllda Stockholm och kommer som vanligt få chocken av allt härligt folk.
Idag tillägnas fröken systrarna och moder att bli fastrar, tillika farmor igen.
Jag gjorde mitt Peace and Love med bravur och saknar det lite lätt. Det var rätt så soft utöver en man som sov medvetet utanför mitt tält, det kan jag gärna vara utan.
Utöver det var jag uppskattad av huvudchefen som ville se mig i deras team i fortsättningen.
Det är även fantastiskt att komma in på en utbildning som man inte har någon koll vad det innebär. Estetikutbildning.
Men jag har varit i kontakt med Gud om andra planer. Kanske lyssnar han och noterar min höga önskan.
Donosaurie kursen är påbörjad och hitills har jag svarat korrekt och bra på de frågor man får i uppgift att svara på.
Enligt ett practical joke på Kolmården med Pelle som hade sälshowen, så har jag även enorm koll på pingviner.
I helgen ska vi till Grönan. Fantastic four plus lamberth och mor. Sen ska jag få in Pillan i det besöket, men det ordnar nog sig alldeles fint.
Äckan och jag ska även ut o leta efter klänningar inför bröllop 2011. Bror och Jossan som ska gifta sig på sin tio årsdag. Ja så länge har de tokarna varit tillsammans. Very impressive.
Haggan och jag hade en väldigt perfekt date i lördags, förvisso fick hon mer till det^^men våra kloka huvuden ihop är väldigt romantiskt.
Malmö borde vara mer nära Stockholm, liksom Göteborg så skulle mycket kännas bättre. Även om Gud sa ja och poff så hände det. Men å andra sidan gosar jag inte så ofta med tur.
Astrid är lite i vägen.
Men ikväll är det morden i Midsumer, hos hurtigbullen.
Todeloo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0