Doing my best

Javisst, tågkonduktören meddelade oss precis att mannen som jobbar i bistron just nu, har namnsdag och uppmanade oss att gratta honom. Vad trevligt! Pelle hade uppmanat mig att ge honom en kyss. Let's not.
Det är väldigt fint att bli uppmuntrad av en underbar person som är något av det snällaste. Han är för tillfället på jakt efter tonfisk.
Om ca 2 timmar är vi framme i Götet, jag och sis. Då blir det spel och dryck hemma hos Pelle med Marre and her boyfriend.
Längtar hemskt mycket efter den bäste av dom alla. Som kommer bli den störste av dom alla.

Prestationsångest kan säkert leda till något bra.
Felix Herngren har sagt något bra som jag skrev ner i min dagbok som jag nu börjat skriva igen efter några års uppehåll. Det han sa, kommer att dyka upp här, men inte nu när vi inte har tillgång till sladd och kör på Robinson taktik med utsatt tid att utföra viktigheter på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0