Look at the damage.

Jag tog till kniv och rotfrukt. När jag inte kände för att bli påtryckt med massor av känslor och orosmoment som är av löjlig karaktären. Det är fint att bli omtyckt men det kan lätt gå överstyr. Som jag nyligen drog som exempel; det är trevligt att äta kladdkaka, men sen att bli matad med flera tårtor och sen bli tårtkastad är inte lika trevligt. Då blir man trött. Då orkar man inte med.
Då äter man kanelbulle och beställer våriga/somriga kläder från Hennes & Mauritz.
Lund på tidig fredag morgon, framme vid lunch.
Kampanjar, försök till att kampanja mitt i natten i tron om att det här kan jag bli klar med inatt och sen får vi ta jobbsök o film (ja det är till den sista tentan) imorgon. Och så är det dramakurs på kvällen. Looking forward to it, då jag nu nog börjar bli frisk.

Nytt på mina dojjanska listor:
Ester Dean – Drop It Low
Gramophonedzie – Why Don't You (Radio Edit)
Sara Lindh – Money Makes The World
Husky Rescue – Sound Of Love
Oskar Linnros – Ack, Sundbyberg
Prince – I Wanna Be Your Lover
Annie – Chewing Gum - Vocal mix
Salem Al Fakir – Red Rock
Alcazar – Headlines
Billy Paul – Your Song
Moto Boy – The Heart Is A Rebel - Radio Edit
Efterklang – Swarming
Kosheen – Damage
Moto Boy – Beat heart



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0