If you are alone, I want you to know, I'll be back again.

Tittade in på Fashion Against Hiv och det är mycket bra skit och det är lagom rensat. Så om man vill ha nåt riktigt trevligt, så får man vara snabb.
Jag testade den fransiga, jag förstår att den inte är sold out, för att citera björn gustafsson; in? man kommer knappt ut!
Men nu när jag var inne på sidan för Hennes & Mauritiz såg jag något helt fantastiskt. Festival kit. Med handduk, kam, två kondomer o ett par rena underkläder. Det är ju helt amazing. Givetvis var for girls.. utsålt.
Men ändå. Och.. det fanns sovsäck, tält och snygga billiga ponchos. Kan det vara den bästa kampanjen ever? Dessutom snällt för plånboken och för en mycket god sak.
Ja jag är frälst och lite löjlig. Men nu är det också så att jag ska iväg på min första festival. Alldeles själv. Om inte nån hakar på, att vilja jobba med mig på mina arbetstider. Peace and Love. Ja jag har ju aldrig varit i borlänge.
Det får bli mitt äventyr. Som jag ser fram emot väldigt mycket. Tågresan är bokad.

Nu är det en helig vecka, och det börjar idag. Kl 20. Stör mig inte. Jag som annars är väldigt online på många sidor kommer nu vara offline, och vara så snäll att inte förbrylla er med mina åsikter för de kommer vara så många. Ja jag talar förstås om Eurovision Song Contest, en av de viktigaste händelserna (borde jag inte jobba i den branschen) den här halvan av året. Viktigare än den desperata festen man alltid letar efter på midsommar.
Jag har några favoriter. Men jag tänker som sagt inte göra som förra året, följa det via bloggen. Jag blev lite äcklad av mig själv. Men jag kommer ju säga lite lätt vad jag tyckte. Jag kan ju ibland ta musten ur mig själv, och det är tur att jag har min syster och Hurtig. För när det är ESC är vi precis likadana. Lika hysteriska.
Ja det ska bli spännande, helt klart.
Det är inga pojkband i år. Å andra sidan kan ingen ersätta dessa pojkar
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0