Mango in the dark

Träffade Basse på Statt. Han är tillsammans med en brud som någorlunda är halvsyster med min brors sambo.
Vi möttes vid garderoben.
Konversationen:
B- Vem tror du kommer  få kläderna först, du är ju ändå tjej?
D- Ja fast Basse, det kan bli svårt, du ser ju ändå ut som en tjej.
B- Har jag nångång varit elak mot dig?
D-Nä
B-Varför är du elak mot mig?
Jag bjuder på en lång blick
B- På julafon var du också otrevlig.
D-Vaddå, när du o din brud inte fick dricksunderläggen?
B-Du tjatade ju bara om dom.
Jag bjuder på en lång blick
B- Du borde ändra på din dåliga attityd.
D- Ja för annars kommer man väl ingenstans här i livet..?
Jag går iväg samtidigt.

Lite dåligt samvete. Men det är nog bara jag o Pelle som ser det roliga i det hela.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0