You can keep me up on the phone all night. Every time you call me, I won´t lie, I still get the goose-bumps I felt the first time. You got my attention at hello. An excuse to lay in bed all day

Nedräkning är inget att rekomendera för den som är väldigt sugen. 4 dagar kvar. Då gäller det att sysselsätta sig under dagarna. Man kan inte komma undan med att man ständigt tänker. Det skulle vara tråkigt om jag slutade tänka på Dig. Imorgon ska jag till norpan, träffa Marre, Jennie, Haggish o ta en luuuuunch. Dock inte med Måns. Han har ju Marie nu. Sen ska jag som sagt kolla in Monki och se om jag hittar nåt kul. Jag har ju bett mor att kolla efter gigantiska herrklockor och gladiatorsandaler nere i Grekland. Fast jag försöker samtidigt ignorera att de har 35 grader i skuggan. De är ju i Flen, i nån trång sommarstuga där det luktar skit från sjön. Mycket, mycket regn. Man kan ju försöka intala sig det.
Här hemma kör jag på brun utan sol.
Sverige i all ära. Jag har ju fortfarande inte badat, o då är jag ingen badkruka. Tragiskt.

Ikväll blir det Crickan, pannkakstårta och Morden i Midsumer. Hade totalt glömt bort att Allsången börjar nu. Crickan, mer känd som Christer Sjögren är först ut tillsammans med Håkan Hellström, Miss Lee och Arja. Lovely. Mamma blev faktiskt lite avundsjuk när jag nämnde detta. Haha.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0