Mannen, myten, legenden.

Dima Bilan o hans fåniga skridsko-världsmästare-dansare vann ju. Jag röstade ju på Azerbaijan massa gånger, men tydligen inte resten av Sverige. Tragiskt alltihop.
Men underbar kväll med brudarna. Jag hade gjort välkomstdrinkar i form av;

lite lätt frusna jordgubbar
is
limeklyfta
smirnoff ice
brämhults jordgubb/lime
o sen lite pressad juice från lime


"en grymt god sommardrink.. uppfriskande! "  Betyget från brudarna.
Sen blev det också champagne med jordgubbar. Kul att hela gänget var samlat o vi lyssnade, eller rättare sagt vi shakade till min senaste partyskiva för gänget. Tyvärr hade jag glömt lägga in vår favvolåt; Georgia med den excellenta sångaren Abu.
Jag o Karla drar iaf till Hamnplan för det var grymt längesen.
Mycket schysst kille som stod i kassan som gav oss, utan att egentligen fråga om det, billigare inträde, fast Petter var där och uppträdde.
Underbart drag, älskar svensk hiphop.. sen kom de härliga AFC upp på scen vilket inte var lika förtjusande, så de hör inte riktigt till dagens titel.
Adde was there, o han var tydligen glad att se mig. Jag var ju grymt fräsch i svart hög, typ tuff sekreterarkjol o grön rockig top. Plus min läckra satinskor med öppen tå, som var mest ment to be at syrrans student.
Apotekspojken var givetvis där.. jag kommer aldrig glömma den gången då jag skulle möta karla på Hp 5 och får en lägesrapport av karla att han har anlänt klubben!
Men vem av alla killar träffar man om inte, o det här slår faktiskt att Petter gled förbi mig o vi nuddade varann. I övrigt ser han rätt sliten ut.. men han hade hår. Så sött!!!
Jo.. Anton är på hamnplan o om jag förstått det rätt så är han typ varje tjejs dröm. O han o jag har typ snackat på msn i typ 8 månader o så sågs vi för första gången.  Han har alltid sagt att han är blyg o inte skulle våga komma fram. O vad gör han om inte kommer fram o hälsar med kärleksfull kram, och en jävla massa pussar på kinden o huvet.  Vilken maffig karl haha. O full.
 ... Hamnplan är det roligaste stället för den bästa dansen!
Uppför alla backar sjöng jag o Karla alla som inte dansar är våldtäktsmän fast mer vår egna remix.
Vi träffar Jeppe (Karlas boooyfriend) som är så söt när han är full o Peter.  För första gången drar vi till Max för fyllekäk. Där den blonda killen liknar den rödhårige kille i filmen Festival o så var han även med i Pappas flicka, en intressant svensk humor serie.  Alltså skådespelaren, inte Maxkillen.
Jag skippar efterfesten, men när vi är på väg att skiljas möter vi Tom Pettersson.
Killen som var med på min o Marres första redaktions efterfest.
Jag glider in min fräääscha lägenhet, brudarna uppskattade i övrigt min nya möblering o den ljusslingans nya placering.. klockan 4 på morgonen. Är lite seg. Slår på datan och får ett tack från anton innan han slocknar, o sen från ingenstans ett "godnatt sötnos" från min första´riktiga´ pojkvän. Miro.
O så ringer Adam, som snart ska flytta till sydafrika. o ska typ kolla läget med mig. Varje gång adam o jag snackar så kommer alltid frågan om hur det går med killarna. Han är alltid lika nyfiken. Men om vi säger såhär, jag vet vem jag är intresserad av.

Och till slut, imorse när jag vaknar efter 5 timmars konstig sömn, o loggar in på msn, så får jag se att jag fått meddelande när jag varit offline. Från zaffe, voffelkatt.. min kära granne. Vi har den här sköna relationen att när han eller jag, oftast han, är grymt full så ska man tränga sig in hos den andre. O nu var han tydligen det, men insåg att jag låg o sov. "Fasen" avslutade han alltihopa med. Det här är alltså killen som ser mig som ett sexobekt, lite p.g.a. det här med modellandet, och ser sig sälv om typ 20 år berätta för sina barn om sin heta granne. Härrrrligt.

Nu ska jag ringa syrran och be om ursäkt för att jag kallade henne fitta igår, för att hon sa att hon hejjade på Ryssland.

AZERBAIJAN!!!

massa kärlek till de finaste!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0