Check him out, Santa got style.

Det var med vissa svårigheter som förstås var förväntade av den gåv ansvarige, när jag skulle förklara min julklapp från en sparv som numera har telepatisk förmåga med min mor också, men det får han veta på söndag kväll, när han återigen står på kattnemark.
 Hector, min stora kärlek i spelet Animal Crossing som har en viss betydelse för familjen Eriksson med en Hurtig och Pelle, som förstås också ingår i vårt sällskap.

 Med en frisk sjal från en hurtig bulle och med ett trött leende efter nattens drömmar om att dricka mycket vatten och att faktiskt känna 28 knivhugg i lilla astrid som kan ha förstört ev skönhetsreperationer, säger jag god jul. Än är det inte slut även fast nackens påkomna stick vill säga mig något annat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0