Colourful


Jag har insett tanken med budget, och varför något sådant finns. Med andra ord har jag förstått pengars verkliga värde och att man faktiskt inte kan få allt man pekar på. Att en slösa kan bli en spara.
Jag tar mig själv på större allvar, och det fina med det, är att andra också gör det. Tro det eller ej, men ni som redan vet, vet att det finns mer än en Dojj.
Jag skapade neonskadad.
Jag insåg att människor är mer än utseende. Och att de som bara ser ett fuckface hos mig inte är särskilt prioriterade. När det är på den nivån så är det inte så kul att bli sedd och uppmärksammad.
Att jag sedan inser detta i den mest ytliga staden man kan tänka sig, är ju intressant.
Och därmed plockade jag även bort mig från efterfesten.com. Så nu är det inte lika mycket vidriga förslag och erbjudanden.
Jag har insett vilka mina vänner för stunden är, och vilka mina riktiga vänner är. De som alltid finns där.
Jag har slutat ljuga på det sättet som jag gjorde förut för att överleva. Jag ljuger faktiskt väldigt väldigt sällan.
Jag har insett att jag inte är så pjåkig.
Jag har i dagarna bestämt mig för att skaffa körkort.
Jag känner inte lika mycket svartsjuka, utan glädje när det går bra för andra.
I samma veva som körkortet bestämdes, bestämdes tatuering och faktiska mål. Mål har inte riktigt varit min grej, kanske för att det skrämmer mig, men det kan ju faktiskt vara en bra hjälp att komma någon vart.
Jag har lärt mig andas.
Jag flyttade till Stockholm, vilket är väldigt värt. Jag bor med en syster, vilket också är väldigt värt.
Jag lärde mig dansa, när jag slutade med det.




Kommentarer
Postat av: Magnus

Bra att andas fröken.

2010-01-03 @ 02:35:33
URL: http://xender.blogg.se/
Postat av: syster

du är grym, världens coolaste syster <3 ese dig

2010-01-07 @ 10:48:43
Postat av: syster

du är grym, världens coolaste syster <3 ese dig

2010-01-07 @ 10:50:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0