Saw you this morning

Statement: Vänner är det bästa som finns!
Som en Pelle sa, och som jag säger tillbaka, Du är faktiskt mitt allt.
Wildcard for nyår, i Miss B anda, och vänner som man inte träffat på länge, men det är vackert att vi är så utspridda i landet och snart världen.

Jag hittade en tröja, och nu sér jag ut att vara tagen från en after ski på 60-talet. Ingetdera har aldrig varit jag och jag känner mig lite som Miiiikey som hade de mest intressanta, men faktiskt snygga och coola outfitsen i Visby. Men mor diggart. Synd att de aldrig fick träffas, men sådana stora problem har jag faktiskt inte att det röks på därborta.
Tao Bai Bais spotifylista är det mäktigaste jag sett, jag skrattar hysteriskt så fort den åker på.

Nu ska jag snart ut i det soliga vädret Kattne bjuder på, dra ner till biblan och försöka göra nåt åt denna hemska dansvetenskaps uppsats, som jag innerligt, innerligt hatar.
Men snart drar vi igång med annat, nygrekiska och dramaturgi, och så får vi se om jag kommer in på drama kursen, Lund resa dit jag har flera uppdrag, England och en Carl Morgan möjligtvis, och så ska vi försöka ordna med en göteborgsresa, men innan dess skellefteå och Umeå om jag förstått allt rätt.

Ååååh hagander, dig har jag tänkt mycket på!
Dig ska jag förtälja något för, när vi ses om 2 dar!



Kommentarer
Postat av: Josephine

skellefteå, helt klart!

vår lista är nog ett av det roligaste ja, haha vi har för lustig humor vi ^^

<3

2010-01-01 @ 23:23:18
URL: http://itsfashionablylate.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0