Jag är en nordisk trädgård

Dåså. Here we go. Jag ska få vara med i den utländska konst/dansfilmen som jag gjorde auditions till i söndags eftermiddag efter att ha dragit upp min cykel med packning för en vild, snöig och givetvis hal 90 graders backe. Men då fick jag visserligen veta, efter ett hejdundrandes maraton från hamnen, hem till mig o sen till skolan, att det finns magmuskler under det mjuka.
Där ringde ju min hyresvärd. Kanske får jag plötsligt byta till en termins lägenhet i de tre månaderna jag har kvar på utbildningen, eller så funkar det bra med att jag säger upp lägenheten nu?
Solen lyser i Visby och jag har tänkt i några timmar nu att det skulle vara fint med en promenix. Så det är väl på g. Jag har ju duschat iaf. O nu talar jag med min vackra mor. Det finns en anledning att jag ser ut som jag gör. ^^
Hon tycker att jag är som ett gosedjur!! Naaaw.
Min lilla städning tog fart vid spöktimmen inatt o den är kanske inte riktigt klar än. Men sen somnade jag bums efter Ally Mcbeal, som jag nu efter 10 års tid, börjat uppskatta.

Melodifestivalen: Det är väldigt tråkigt att Sverige är så trångsynt, men om vi skickar Sofia och hennes helt klart bästa låt (hitills av det jag sett och hört av melodifestivalen) så kan vi komma mkt bättre placerat än vad vi gjort de senaste gångerna. Hon kom näst sist enligt tv-tittarna. Tack gode gud att vi har en utländsk professionell jury eller vad de kallas för. IMusikalisk-intelligenta är kanske rätt ord.
E.M.D; Vad gör (min karl) Mattias i den här gruppen, tråkigare personlighet kan man kanske hitta i de mörkaste dammkorn. Ingen staging teknik verkar han ha iaf. För när kameran fokuserade på honom fokuserade han uppenbarligen på nåt annat. O vad var det för mellanstadiekoreografi? inte ens de andra dansarna utmanades om vi bortser från lite akrobatik som pausunderhållning mellan verserna. Men låten satt. Det kan man inte undgå. Klädseln var klassisk men även där lite boring. Syftet kan man ju fundera på?
BWO hade däremot tänkt på showen, men hur var låten egentligen? Har Martin alltid samma sång upplägg för alla låtar han gör?
Molly; Klänningen var snygg.

Over and out.

Love L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0