Can someone call the doctor?

I fyllan och dundran borta på Söder träffar man på Andra Halvan Av Redaktionens privata ligg, på en random bar. Jag slirar in och hör ett stort "Dooooooojjan!!!!!" och jag tänker att de är väl inte mig det skriks åt, men jomenvisst var det så. Ännu ett bevis på Smallville Stockholm.
Senare däckar jag på la toilet efter att ha slagit in i toan ett antal gånger. Detta har i dagarna synts av ett gul blått blåmärke på vänstra bröstet och ett ärr i pannan. Respekt. Men att det inte gör någon nytta att styrketräna full är ju förjäkligt.

Me and sis, är i Kattne och njuter av regn och åska. Nu har det förvisso blivit sol och låt så förbli säger jag för jag packade för en gångs skull oerhört lätt.
På lördag blir det Kolmården och Pelle. Finally. Vi skulle ha setts idag men det funkade inte med tågen. Nästa tisdag ska Gänget; Pelle, Hurtig, Äckan och jag dra till Gröna Lund och busa. Jag ska banne mig åka Kvasten och kanske den där idiotiska som far upp o ner. Och ingen frukost får intas annars kommer jag spy. Hur bra är det att spy galla btw?
Blå tåget är ganska givet.
På tal om den kuppen, så finns det nu ett nytt avsnitt av Höga Klackar & Vassa Slipsar på facebook.

Pelle fyller 22 på måndag och vi har planer. Eftersom att han intresserar sig för min blogg är det dumt att avslöja för mkt. Men den här gången om vi lyckas, kommer han nog bli mer förvånad än nånsin.

Imorgon ska mor ha lite kurs med mig och sis i orientalisk dans eller som i folkmun kallas för magdans. Se upp Katrineholms veckan, vi blir kanske sommarens hetaste händelse!

Love L

... btw, jummis blev biten av en mygga i förhuden när han skulle kissa på Arvika.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0